تمام کیٹگریز
خبریں

خبریں

پلائیووڈ کے بارے میں

وقت: 2023-02-15 مشاہدات: 33

پلائیووڈ ایک تیار شدہ لکڑی کا پینل ہے جو تیار شدہ بورڈز (جیسے MDF، Chipboard وغیرہ) کے خاندان سے ہوتا ہے جو پتلی چادروں کی لکڑی سے بنی ہوتی ہے۔ پلائیووڈ کی پرتیں (جسے وینیرز یا پلائی ووڈ کہتے ہیں) ایک ساتھ چپکائے جاتے ہیں، ملحقہ پلائیوں کے ساتھ ملحقہ پرتوں کے مقابلے میں لکڑی کے دانے 90 ڈگری تک گھمائے جاتے ہیں۔

تمام پلائیووڈ رال اور لکڑی کے ریشے کی چادروں کو باندھتے ہیں (سیلولوز کے خلیے لمبے، مضبوط اور پتلے ہوتے ہیں) ایک مرکب مواد بناتے ہیں۔ اناج کی اس تبدیلی کو گرائننگ کہا جاتا ہے اور اس کے کئی اہم فوائد ہیں: یہ کناروں پر کیلوں سے جڑنے پر لکڑی کے پھٹنے کے رجحان کو کم کرتا ہے۔ یہ توسیع اور سکڑنے کو کم کرتا ہے، بہتر جہتی استحکام فراہم کرتا ہے۔ اور یہ پینل کی طاقت کو تمام سمتوں میں یکساں بناتا ہے۔ عام طور پر پلائیوں کی ایک طاق تعداد ہوتی ہے، تاکہ شیٹ متوازن ہو - اس سے وارپنگ کم ہوتی ہے۔ چونکہ پلائیووڈ ایک دوسرے کے خلاف چلنے والے دانوں کے ساتھ جڑا ہوا ہے اور ایک عجیب تعداد میں مرکب حصوں کے ساتھ، اس کو سطحی پلائیووڈ کے دانوں کی سمت پر کھڑا موڑنا بہت مشکل ہے۔

چھوٹے پتلے پلائیووڈز اور کم معیار والے پلائیووڈز میں صرف ان کے پلائیووڈز (پرتوں) کو ایک دوسرے کے دائیں زاویے پر ترتیب دیا جاسکتا ہے، حالانکہ بہت سے بہتر معیار کے پلائیووڈ پروڈکٹس کے ڈیزائن کے لحاظ سے پانچ پلائیووڈز 45 ڈگری (0، 45، 90، 135، اور 180 ڈگری)، ایک سے زیادہ محوروں میں طاقت دینا۔ اعلیٰ ترین معیار کے خاص پلائیووڈز میں اکثر 30 ڈگری (0، 30، 60، 90، 120، 150، اور 180 ڈگری) پر سات تہوں میں پلائیز ہوتی ہیں، یا سینڈوچ میں 45 اور 135 ڈگری کی دو تہوں والی نو تہیں ہوتی ہیں۔ جتنا چھوٹا مرحلہ گھومتا ہے اسے تیار کرنا اتنا ہی مشکل ہوتا ہے، مینوفیکچرنگ لاگت اور اس کے نتیجے میں خوردہ قیمت میں اضافہ ہوتا ہے۔

ایک عام پلائیووڈ پینل میں کور وینیرز سے زیادہ اعلی درجے کے چہرے کے پوش ہوتے ہیں۔ بنیادی تہوں کا بنیادی کام بیرونی تہوں کے درمیان علیحدگی کو بڑھانا ہے جہاں موڑنے کا دباؤ سب سے زیادہ ہوتا ہے، اس طرح پینل کی مزاحمتی موڑنے میں اضافہ ہوتا ہے۔ نتیجے کے طور پر، موٹے پینل ایک ہی بوجھ کے نیچے زیادہ فاصلہ طے کر سکتے ہیں۔ موڑنے میں، زیادہ سے زیادہ تناؤ بیرونی تہوں میں ہوتا ہے، ایک تناؤ میں، دوسرا کمپریشن میں۔ موڑنے کا تناؤ چہرے کی تہوں پر زیادہ سے زیادہ سے کم ہو کر مرکزی پرت کے تناؤ پر اس کے برعکس تقریباً صفر ہو جاتا ہے، پینل کے بیچ میں زیادہ ہوتا ہے، اور بیرونی ریشوں پر صفر ہوتا ہے۔

图片 1

پلائیووڈ آرکیٹیکچرل فارم ورک، اندرونی سجاوٹ، تمام قسم کے فرنیچر، دفتری سامان، مجموعہ اسپیکر، پیکیجنگ اور نمائش میں وسیع استعمال کے لیے ایک مثالی پروڈکٹ ہے۔ پلائیووڈ پروڈکشن لائن کو اس کے عمل کے بہاؤ کے مطابق تقسیم کیا گیا ہے: وینیر چھیلنے والی مشین، وینیر ڈرائر، گلو اسپریڈر، کولڈ پریس مشین، ہاٹ پریس مشین، پلائیووڈ کٹنگ مشین، سینڈنگ مشین وغیرہ۔


گرم زمرے

آن لائنآن لائن